Судноплавство через Суецький канал впало на дві третини на початку місяця, згідно з новими даними, які проливають світло на вплив збоїв у Червоному морі на світову торгівлю на тлі загострення геополітичної напруженості.
Управління національної статистики (ONS) повідомило, що за перший тиждень квітня кількість суден, які перетинають водний шлях, скоротилася на 66% порівняно з тим же періодом минулого року.
Суецький канал є важливим і жвавим торговельним шляхом для кораблів, що курсують між Азією та Європою, часто перевозячи такі товари, як нафта та природний газ.
Яскраві цифри проливають світло на вплив періоду занепокоєння в Червоному морі після ескалації конфлікту на Близькому Сході.
Починаючи з листопада, контейнеровози, що пролягають уздовж ключових торговельних шляхів, неодноразово піддавалися нападам.
Підтримувані Іраном повстанці Хуси стоять за нападами в рамках, як вони кажуть, кампанії солідарності з палестинцями в Газі на тлі конфлікту Ізраїлю та ХАМАС.
Це змусило деякі кораблі змінити маршрут навколо Африки через мис Доброї Надії, набагато довшу подорож, що підвищило витрати на доставку та спричинило затримки.
Дані показали, що потік суден, що пропливають навколо мису Доброї Надії, почав зростати в грудні, і до другого тижня лютого він більш ніж удвічі перевищив обсяг, ніж того ж тижня 2023 року.
Тим часом Дуврська протока була найбільш завантаженою з шести морських проходів, які вона проаналізувала: у 2023 році в середньому близько 1300 кораблів перетинали протоку на тиждень.
На вантажні судна припадала найбільша частка суден, що пройшли маршрутом – 50%.